800x6001024x768Auto Width
Hlavné menu
Kedy zvoní ?
Organizácia školského roka
Prázdniny
Školský poriadok
Zmluvy, faktúry, objednávky
Profil verejného obstarávateľa
Ochrana osobných údajov
Pracovné ponuky
Webmail
zsspisskystiavnik.edupage.org
*********************
Kalendár voľných dní
<< Apríl 2024 >> 
 Po  Ut  St  Št  Pi  So  Ne 
  1  2  3  4  5  6  7
  8  91011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

webzsspisskystiavnikzsspisskystiavnik.sk

Video
Naši deviataci o korone
RTVS - DAJ SI ČAS
Milión detí sa modlí ruženec 18.10. 2018
PROJECT ,,ENGLISH WEEK 2018“ 21. – 25. máj 2018
Zelený svet - zmena či premena
POKUS: Výroba a odpal rakety
Vianoce 2017
50. výročie otvorenia Základnej školy (1)
50. výročie otvorenia Základnej školy (2)
50. výročie otvorenia Základnej školy (3)
50. výročie otvorenia Základnej školy (4)

Deň učiteľov v našej škole - žiacky spevácky zbor
Účinkujú členovia amatérskeho školského divadla Divadielko na kopci pri ZŠ Spišský Štiavnik







Práca žiakov 6. ročníka
ZŠ Spišský Štiavnik
nahrané: 14. 4. 2009
Dodávka a montáž vzduchotechniky kuchyne školskej jedálne pri Základnej škole, Slnečná 422, Spišský Štiavnik

Obstarávacia jednotka : Základná škola, Slnečná 422, Spišský Štiavnik

Základná škola, Slnečná 422, Spišský Štiavnik ako verejný obstarávateľ v zmysle § 9 ods.9) zákona 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov zverejňuje

výzvu na predloženie ponuky
1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov organizácie : Základná škola, Slnečná 422, Spišský Štiavnik
IČO : 37785681
DIČ : 2021485444
Poštovná adresa : Slnečná 422, Spišský Štiavnik
Emailová adresa : Táto adresa je chránená pred robotmi nevyžiadanej pošty. Ak ju chcete vidieť, musíte mať povolený JavaScript.
Telefón : +421 52/7785614
Zastúpený : Mgr. Mária Martinková- riaditeľka školy

2. Predmet obstarávania : Predmetom zákazky je Dodávka a montáž vzduchotechniky kuchyne školskej jedálne pri Základnej škole, Slnečná 422, Spišský Štiavnik

3. Opis predmetu obstarávania :

Navrhnuté a dodané vzduchotechnické zariadenie ( ďalej len VZT) zabezpečí odsávanie pár cez digestory v kuchyni. Odvod vzduchu bude zabezpečený vetracím stavebnicovým systémom so vzduchovým výkonom najmenej 3500 m3/h. VZT budú z pozinkovaného plechu a umiestnené pod stropom v školskej kuchyni. Odsávací ventilátor bude umiestnený na streche. Bude mať integrovanú zatváraciu spätnú klapku. Počíta sa s využitím jestvujúceho vetrania komína na odvod vzduchu. Výkon ventilátora bude možné regulovať. Odsávanie vzduchu z kuchyne bude cez nerezové odsávacie digestory s lapačmi tukov a osvetlením 3000x2000 nad kotlami, panvicami a konvektomatom a 1000x1000 nad umývačkou riadu. Elektronapojenie bude zabezpečené z jestvujúceho rozvádzača.

4. Lehota plnenia predmetu obstarávania : Požadovaná doba dodania tovaru je najneskôr do 30.04.2015.

5. Platobné podmienky/fakturácia : Úhrada za dodanú zákazku bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku.

6. Variantné riešenia : Obstarávateľ neumožňuje predloženie variantného riešenia.

7. Rozdelenie zákazky na časti : Nie. Uchádzač predloží ponuku na celý predmet zákazky.
Obstarávacia jednotka : Základná škola, Slnečná 422, Spišský Štiavnik

8. Možnosť obhliadky : Uchádzač si môže obhliadnuť priestory, kde bude realizovať zákazku v termíne od 16.01.2015 do 18.02.2015 po dohode s obstarávateľom.

9. Lehota na predkladanie ponúk : najneskôr do 19.02.2015 do 12,00 hod, zaslanie mailom na mailovú adresu, poštou, osobne na uvedenú v identifikácii obstarávateľa. Ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku.

10. Lehota oznámenia výsledku vyhodnotenia ponúk uchádzačom : Obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne pošle všetkým uchádzačom oznámenie o výsledku vyhodnotenia ponúk. Úspešnému uchádzačovi oznámi, že prijíma jeho ponuku, ostatným pošle oznámenie, že ich ponuku neprijíma.

11. Obsah ponuky :
Uchádzač v rámci svojej ponuky predloží :
- Opis predmetu zákazky
- Kontaktnú osobu, miesto a cenu za dodávku tovaru

12. Predpokladaná cena zákazky je 8000 € s DPH.

13. Cena a spôsob určenia ceny : Cena za predmet zákazky musí zahŕňať všetky náklady spojené s predmetom zákazky. Cenu žiadame stanoviť v štruktúre : názov položky, cena v €, cena spolu v €. Na skutočnosť, že uchádzač nie je platcom DPH upozorní.

14. Kritériá na vyhodnotenie doručených ponúk : Kritériom na posúdenie predmetu zákazky je najnižšia celková cena. Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorého cena je najnižšia zo všetkých predložených ponúk zadávanej zákazky.

15. Vyhodnotenie ponúk : 20.02.2015, čas : 10,30 hod., Základná škola, Slnečná 422, Spišský Štiavnik, kancelária riaditeľky školy, bez účasti uchádzačov.

16. Ďalšie informácie obstarávateľa : Proti rozhodnutiu verejného obstarávateľa o výbere najvhodnejšieho uchádzača pri postupe zadávania zákazky s nízkou hodnotou nie je možné podať námietky v zmysle zákona č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní. Obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky a neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom. Všetky výdavky spojené s prípravou a podaním ponuky znáša uchádzač.

Spišský Štiavnik, 08.01.2015 .............................................................
Mgr. Mária Martinková, riaditeľka školy

 
TOPlist