Dodávka a montáž vzduchotechniky kuchyne školskej jedálne pri Základnej škole, Slnečná 422, Spišský Štiavnik |
Obstarávacia jednotka : Základná škola, Slnečná 422, Spišský Štiavnik Základná škola, Slnečná 422, Spišský Štiavnik ako verejný obstarávateľ v zmysle § 9 ods.9) zákona 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov zverejňuje výzvu na predloženie ponuky 2. Predmet obstarávania : Predmetom zákazky je Dodávka a montáž vzduchotechniky kuchyne školskej jedálne pri Základnej škole, Slnečná 422, Spišský Štiavnik 3. Opis predmetu obstarávania : Navrhnuté a dodané vzduchotechnické zariadenie ( ďalej len VZT) zabezpečí odsávanie pár cez digestory v kuchyni. Odvod vzduchu bude zabezpečený vetracím stavebnicovým systémom so vzduchovým výkonom najmenej 3500 m3/h. VZT budú z pozinkovaného plechu a umiestnené pod stropom v školskej kuchyni. Odsávací ventilátor bude umiestnený na streche. Bude mať integrovanú zatváraciu spätnú klapku. Počíta sa s využitím jestvujúceho vetrania komína na odvod vzduchu. Výkon ventilátora bude možné regulovať. Odsávanie vzduchu z kuchyne bude cez nerezové odsávacie digestory s lapačmi tukov a osvetlením 3000x2000 nad kotlami, panvicami a konvektomatom a 1000x1000 nad umývačkou riadu. Elektronapojenie bude zabezpečené z jestvujúceho rozvádzača. 4. Lehota plnenia predmetu obstarávania : Požadovaná doba dodania tovaru je najneskôr do 30.04.2015. 5. Platobné podmienky/fakturácia : Úhrada za dodanú zákazku bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. 6. Variantné riešenia : Obstarávateľ neumožňuje predloženie variantného riešenia. 7. Rozdelenie zákazky na časti : Nie. Uchádzač predloží ponuku na celý predmet zákazky. 8. Možnosť obhliadky : Uchádzač si môže obhliadnuť priestory, kde bude realizovať zákazku v termíne od 16.01.2015 do 18.02.2015 po dohode s obstarávateľom. 9. Lehota na predkladanie ponúk : najneskôr do 19.02.2015 do 12,00 hod, zaslanie mailom na mailovú adresu, poštou, osobne na uvedenú v identifikácii obstarávateľa. Ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku. 10. Lehota oznámenia výsledku vyhodnotenia ponúk uchádzačom : Obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne pošle všetkým uchádzačom oznámenie o výsledku vyhodnotenia ponúk. Úspešnému uchádzačovi oznámi, že prijíma jeho ponuku, ostatným pošle oznámenie, že ich ponuku neprijíma. 11. Obsah ponuky : 12. Predpokladaná cena zákazky je 8000 € s DPH. 13. Cena a spôsob určenia ceny : Cena za predmet zákazky musí zahŕňať všetky náklady spojené s predmetom zákazky. Cenu žiadame stanoviť v štruktúre : názov položky, cena v €, cena spolu v €. Na skutočnosť, že uchádzač nie je platcom DPH upozorní. 14. Kritériá na vyhodnotenie doručených ponúk : Kritériom na posúdenie predmetu zákazky je najnižšia celková cena. Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorého cena je najnižšia zo všetkých predložených ponúk zadávanej zákazky. 15. Vyhodnotenie ponúk : 20.02.2015, čas : 10,30 hod., Základná škola, Slnečná 422, Spišský Štiavnik, kancelária riaditeľky školy, bez účasti uchádzačov. 16. Ďalšie informácie obstarávateľa : Proti rozhodnutiu verejného obstarávateľa o výbere najvhodnejšieho uchádzača pri postupe zadávania zákazky s nízkou hodnotou nie je možné podať námietky v zmysle zákona č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní. Obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky a neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom. Všetky výdavky spojené s prípravou a podaním ponuky znáša uchádzač. Spišský Štiavnik, 08.01.2015 .............................................................
|